Infolinia:

Telekonsultacje lekarskie

Ogólne informacje

W Centrum Medycznym MEDROM świadczymy telekonsultacje lekarskie dla naszych Pacjentów.
O szczegóły dopytaj naszego konsultanta telefonicznego.

Instrukcja dla pacjenta

  1. Pacjent dzwoni do rejestracji i wybiera dostępny termin u wybranego lekarza.
  2. Pacjent przed wizytą wybiera formę płatności i opłaca telekonsultację lekarską:

    • przelewem tradycyjnym (kilka dni przed wizytą z uwagi na późniejsze zaksięgowanie płatności.
    • blikiem (najpóźniej w dniu wizyty)
    • gotówką – na miejscu (najpóźniej w dniu wizyty)
    • kartą – na miejscu (najpóźniej w dniu wizyty)

    Wybór płatności zgłaszamy naszej rejestracji

  3. Pacjent oczekuje w wyznaczonym dniu i godzinie na telefon od naszego lekarza.

Telekonsultacja lekarska powinna zostać poprzedzona pierwszorazową (osobistą) wizytą u danego specjalisty.

Pierwsza taka wizyta pozwala naszym lekarzom zebrać o wiele więcej informacji na drodze bezpośredniego wywiadu z pacjentem.

FAQ

1. Czym jest telekonsultacja i na czym polega?

Telekonsultacja lekarska w wielkim skrócie jest zdalnym telefonicznym świadczeniem o charakterze medycznym. Polega na telefonicznym kontakcie lekarza z pacjentem i przeprowadzeniu zdalnej porady lekarskiej.

2. Jak zapisać się na telekonsultację?

Zalecamy kontakt telefoniczny z rejestracją: (44) 724-54-81

3. Kiedy najlepiej opłacić umówioną telekonsultację?

Zdecydowanie zalecamy płatność zaraz po dokonaniu zapisu na telekonsultację, ponieważ kiedy opłata będzie spóźniona to lekarz uzna to za rezygnację z usługi.

4. W jaki sposób otrzymam e-paragon / e-fakturę?

Po dokonaniu przedpłaty za telekonsultację Pacjent otrzyma w przeciągu 14 dni dokument potwierdzający płatność.

5. Lekarz do mnie nie zadzwonił – co dalej?

Kiedy doszłoby do zdarzenia, że lekarz nie zadzwoni do Pacjenta z przyczyn technicznych lub losowych. Rejestracja odnotuje taki przypadek i kontaktując się z Pacjentem zaproponuje możliwie jak najbardziej satysfakcjonujące rozwiązanie dla Pacjenta, tak by mógł zrealizować opłaconą przez siebie wizytę.