Miejsce pracy
Zakres obowiązków
Główny cel
- Wsparcie menedżera
Prace administracyjne
- Przygotowywanie ofert i umów oraz pomoc dla zarządu przy przetargach
- Prace z wewnętrznym systemem (wprowadzanie danych, weryfikacje błędów, itd.)
- Zamówienia produktów: biurowych, chemicznych i spożywczych
- Współdziałanie z managerem przy projektach prorozwojowych m.in:
- Ulepszanie procesów i procedur wewnętrznych
- Współpraca z zewnętrznymi firmami w celu wdrożenia nowości
- Różne sprawy biurowe (wyceny, reklamacje, projekty graficzne, skanowanie, itd.)
Pozostałe
- Rozliczanie usług medycznych
- Dbanie o sprawność techniczną w placówce przy użyciu aktualnej sieci kontaktów
- Współpraca z personelem medycznym – pomoc dla lekarzy, pielęgniarek
- Lokalne wyjazdy służbowe (tzw. sprawy na mieście)
- Wsparcie zespołu rejestracji podczas okresowej absencji
Wymagania
- Wykształcenie min. wyższe licencjackie (preferowane: ekonomiczne/biznesowe/IT)
- Zdolności: uczenia się i rozwiązywania problemów
- „zmysł” do spraw komputerowych
- Prawo jazdy kat. B.
- Pozytywne podejście do życia
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w rozwijającym się zespole
- Warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanego doświadczenia, zawodowych kompetencji
- Oraz osobistego zaangażowania w powierzone obowiązki
- Osobom z potencjałem – możliwość rozwoju i awansu
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy
kamil.skorzycki@medrom.plProsimy o dopisanie następującej klauzul
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)